Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ne men karl va roligt att du har hittat ett intresse nu :) jag ser fram emot att läsa din vackra blogg ! saknar dig otroligt mycket. vi ses efter lovet, min kära karl, hoppas du njuter av all glädje under lovet och får en fin ljuvlig sömn vilket jag aldrig får, så sov gärna ett par extra timmar åt mig!

2009-02-13 @ 13:48:33
Postat av: Anonym

Vad rimmar på tall?

2009-02-28 @ 00:41:29
Postat av: Anonym

Tjenare, låt mig bara inldeda med att tacka Karl för det lysande intiativet till att starta en blogg för alla Karl därute.



Jag kom precis hem och kom ihåg att jag glömt uppdatera bloggen, jag vet att jag har många trogna läsare därute och jag vill inte svika dem.



Vad ska jag skriva om?? haha, jag har ingen aning...rap(jag gillar att jag skriver vad jag gör och att jag är så skicklig att jag kommer ihåg att kommentera min rap i parentes).



Nu har jag skrivit lite, jag känner mig stolt att jag äntligen har kommit igång, ska jag ta och skriva en liten saga kanske? varför inte jag har uppenbarligen inget bättre för mig, jag borde gå och sova, men jag kan icke lokalisera min säng.



Det var en gång en pojke som hette... ja vi kan väl kalla honom Johan, bär i minnet att karaktären Johan nödvändigtvis inte behöver blandas ihop med någon verklig person med samma namn.



Johan lever i det distanserade samhället Stallarholmen, precis som alla andra Stallarholmare tillhör Johan amishfolket. Därför lever han utan internet, tv eller telefon.



Varje morgon går han upp klockan sex och kärnar smör med de andra bönderna, han är riktigt bra på det, han har utvecklat en egen teknik.



Trots att Johan är amish går han i skolan, men bara för att han är där betyder det inte att han åstadkommer något av akademisk betydelse. Det kan bero på brist på inteligens, hans anstötliga odör som saboterar nervsystemet eller att hans luva hamnar fel under jackan så att han får en pinsamt udda puckelrygg.



Johans skolgång är tuff av flera anledningar, bara luvproblemet har gett honom smeknamnet "Quasimodo", sedan är ju "Vargen", "Buttyboy", "Bögbossen" och "Lismaren från Lallarholmen" några av hans andra hysteriska alias.



Johans vardag som han känner den kommer att förändras drastiskt, för en dag när han sitter i klassrummet och hänger läpp, kommer plötsligt sjuksyster på besök. Hon kräver ett privatsamtal med Johan...



Vad kommer att hända med Johan?

Vad är det egentligen Psykkärringen vill?

Kommer han att lobotemaras?

Har han redan blivit lobotemarad?

Någon av dessa frågor kommer besvaras inom en snar framtid, andra kommer kvarstå obesvarade.

To be continued...



Vilken spännande berättelse, jag borde bli författare, genialt, vad får jag allt ifrån?



Nej nu börjar jag bli hungrig, vad ska jag ta mig till? jag vet inte varför jag skriver fortfarande, jag vet inte varför jag skriver överhuvudtaget. Ibland kan jag vara en väldigt impulsiv individ, men det här var en otroligt korkad impulsiv handling. Tänk bara på vad mycket jag skulle kunna åstadkomma istället, troligtvis ingenting eftersom att jag är lite snurrig och upprymd, men å andra sidan så är min stavning beundransvärt korrekt. Fan nu tappade jag tråden här, måste nog scrolla upp och kalla vart jag var...A just det, anldedningen till att jag skriver är att jag lovade vissa individer att jag skulle skriva den längsta kommentaren någonsin på denna sida, eftersom att jag alltid håller vad jag lovar så ska jag fullfölja uppdraget med bravur. Oj Petter Nicklas meddelar att vi måste uppsöka toaletten omedelbart, undrar hur många gånger jag har mottagit det meddelandet denna kväll eller morgon eller vad fan klockan är. Nej nu måste jag skynda mig men "I`ll be back" som Arnold säger. Sådär ja Mission accomplished, utan att skjuta utanför också, det är lysande.



Om jag inte blir författare så kanske jag borde bli sångare, för någon informerade mig för några timmar sen att jag lät som världens starkaste en mans kör. Jag tackade så klart artigt för komplimangen, men då skriker fanskapet att jag ska hålla käften. Åk aldrig upp till...vad heter det?Finninge tror jag, väldigt otrevliga varelser, det fanns absolut inga som helst belägg för sådana bryska påhopp och om du läser det här vem du än är så ska du veta att jag vet var du bor(inte exakt var du bor, jag är ingen jävla GPS), men du har ett gult hus. Vi lever i Sverige, ett demokratiskt land, det betyder att jag får uttrycka mina åsikter i sång om jag så önskar det. Vad surrar jag om? Ingen, absolut ingen kommer att orka läsa igenom hela den här smörjan i alla fall, så det spelar väl egentligen ingen roll vad jag skriver, fan nu tappade tråden, men ärligt talat så har jag aldrig varit särskillt bra på syslöjd, fråga Tertuu elle Baiba eller vad fan de gamla ragatorna går under för namn nu. Den senaste kommentaren fastställer min position som världens sämsta komiker, fast å andra sidan så är jag ingen proffesionell komiker så jag kanske får dispens, om man bara räknar de avlönade komikerna så måste väl ändå Adam Sandler och Rob Schneider ligga i topp, fyfan de är riktigt kassa. Råder yttrandefrihet på Karls blogg? Fan vad bra om det är fallet, i sådana fall kan jag smutskasta vem jag vill. Lars Lagerbäck din senila systemrunkare, när du inte kan söva folk med din efterblivna talförmåga, så gör du det med ditt fotbollslag, eat shit pal! and by the way bort med sidledsdaniel. Då var det ute ur systemet, jag känner mig lugnare nu, nej vänta ett tag det gör jag inte, jag måste sjunga lite tror jag.



Det är ju för fan ligacupfinal idag, Glory Glory Man United. Nu måste jag tagga till lite, eller nej vänta jag måste lyckas med konststycket att somna först, sedan kan jag tagga till.



Jag måste ju ut och springa idag också, ut i spåret bara, fryser arslet av mig varje gång, men jag är inte den som klagar.



Jag brukar inte springa på vintern för att det är så jävla fucking kyligt ute, men den 9:e Mars ska jag tydligen mönstra.



Mönstringen är något som jag inte tog så allvarligt på först, men en fågel viskade i mitt öra att en massa tester ingår i mönstringen. Konditionstester, styrketester iqtester och säkerligen en jävla massa mer. Jag kommer tydligen också att få möta en psykolog, som ska kolla om jag är psykisk kapabel till att göra lumpen. Allt det här låter jävligt läskigt i mina öron, jag funderar på att simulera skada och på sätt slippa åka dit. Men jag vill inte betraktas som en vekling. Min morfar sa till mig att: "Du är kallad så du får fan ta mig åka dit, annars blir det ett jävla helvete", jag måste säga att jag är väldigt angelägen om att undvika det som beskrivs med termen "helvete", det låter lite negativt, men å andra sidan så är inte min morfar känd för att kläcka ur sig positiv feedback. Men någonting säger mig att han ändå är lite stolt över mig. Nu har jag väl ändå skrivit tillräckligt långt, vad fan är klockan? jag kollar ned till på bildskärmen och finner svaret, 5:11, Fuck! Varför kan jag inte bara gå och lägga mig när jag kommer hem på kvällen, jag ska alltid aktivera mig med udda aktiviteter, som den här jävla bloggen till exempel, Fuck it, det här måste vara det den längsta kommentaren, personligen tror jag att den utan problem överträffar själva bloggen. Det är nog ingen som har orkat läsa hela det här inlägget, vilket jag ser som ännu en seger i min favör, anonyma röster nämnde att jag skulle undvika att ange några namn av någon konstig anledning. Men när jag bläddrar genom kommentarerna så hittar jag en fråga och efter att ha sett Slumdog Millionare har jag blivit beroende av frågesporter, så kan det vara Kamall!



"Yo bro, you are a homo...sexual that is", keep up the good work Karl, whoever you are...

2009-03-01 @ 05:23:17
Postat av: Anonym

stört! :D

2009-03-03 @ 16:01:43
Postat av: Din hemliga beundrare

hahahaha Karl vilket inlägg, oj säger jag bara, så du har kommit igång nu :), det är väl inte illa och skriva några inlägg om dagen, vi som läser denna blogg måste juh ha nått och göra haha, men nu döper vi om bloggen, detta är klassens blogg hahahah. stackarn människa som har skapat den för att skriva ner sina händelser och all skit man brukar skriva i en ful jävla störd blogg, herreguuuuud ja kanske borde lacka snart, ne nu måste jag lacka på mitt glas som är fylld med mjölk, det betyder alltså att jag måste hälla över all mjölk på mig själv och skrika gåååååååååååååååååååååååååå !, snart ska jag gå en sväng med bult, min starka gosiga hund som lever i 100 år i år, varför kan ingen fatta att jag inte är en människa utan ett spöke som flyger runt med alla hemliga brev. ne nu ska jag gå till min hydda och sova med min kära ros som jag hittade för 52 år sedan, godmorgon alla vacka och fint brudklänningar och kostymer :) !

2009-03-09 @ 09:20:14
Postat av: min hemliga beundrares beundrare

Efter att ha läst det senaste inlägget bland kommentarerna är jag väldigt förvirrad, jag menar vem häller mjölk på sig själv. Det blir ju vitt och kladigt, precis som Pytagoras sats. Det var ett dåligt skämt, men när jag blir "stor"(jag kommer tyvärr troligen inte att bli större) så vill jag bli världens sämsta komiker, det är däför jag övar varje dag.



Jag hade ingen aning om att du sover i en hydda och äger både en hund och en ros. du måste ha en väldigt spännande livsstil med så udda egendommar.



Nu måste jag passa på att påpeka att jag inte hade planerat att återvända till denna blogg efter min lysande insats senaste gången, men efter påtryckningar av familj och vänner så har jag beslutat att fortsätta bloggandet.



I skolan idag var det någon som yttrade att det bara är individer av det homosexuella släktet som håller på och bloggar. De personer som myntat sådana löjligt osanna uttryck är säkerligen bara avundsjuka för att de inte har en egen blogg och att kalla andra för bögar är bara ett patetiskt sätt att försöka dölja sin egen homosexualitet. Det är många som har tänkt i samma banor genom åren, vägen ut ur garderoben är lång och krokig, precis som Zlatans näsa. Utan att gå in på några namn (Ola Salo, Mikael, Big gay Al från tv-serien South park, Jonas Gardell, Elton John och Gustav, så kan man bara hoppas på att dessa individer kommer i term med sina sexuella läggningar.



Ikväll är det dags för Champion´s League, det finns inget bättre och det finns inget värre. Jag har alltid svårt att sova nätterna innan och under dagarna gör jag ingenting annat än att tänka på matcherna.



Manchester United vs Inter är det jag har haft i huvudet hela dagen. Min magkänsla säger mig att United kommer att vinna, men å andra sidan så kan man aldrig riktigt veta. Jag hoppas och tror att United går ut och kör över dem, som de har gjort med de flesta lagen som besökt Old Trafford i år.



Fan klockan är bara kvart över fyra jag orkar inte vänta längre, jag är så jävla rastlös, kan inte sitta still och så börjar jag skriva den här dumma bloggen igen.



Haha vad långtråkigt jag har just nu, bara sitter och väntar på den där jävla matchen. Nej nu måste jag sluta skriva, jag vill inte överträffa det pinsamt långa inlägget jag kläckte ur mig förra gången.



Simning imorgon vad roligt...NOT! Jag kommer garanterat vara trött imorgon, för att det tar timmar för mig att varva ner efter en stor fotbollsmatch och sedan är jag en riktigt dålig simmare. Hoppas bara att vi inte simmar på tid imorgon, för jag är riktigt långsam. Om Man United vinner ikväll så kommer jag att simma snabbare än någonsin förut (vilket fortfarande inte är särskillt snabbt). Om de förlorar (hemska tanke) är risken stor att jag sjunker. Men nu har jag inte lust att deppa längre, för ikväll smäller det...



Glory Glory Man United



ps: för att vara ett gammalt spöke ser du inte så illa ut och pratar du verkligen med brudklänningar och kostymer...Weird:)

2009-03-11 @ 16:31:03
Postat av: Emma

:P

2011-12-22 @ 13:22:22
URL: http://paniics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0